سهراب خوش طینت

وبلاگ تخصصی گردشگری
آخرین نظرات
پیوندها

سفرنامه مجارستان-بوداپست/اسلواکی-براتیسلاوا (سفر به کشورهای اروپای شرقی لهستان- مجارستان- اسلواکی- اتریش- چک) تابستان ۹۳ قسمت دوم

چند سال پیش قسمت شد تا به همراه همسفران، دیدار از ۵ شهر زیبا و رویایی اروپایی داشته باشم ، متاسفانه به دلیل کمبود وقت و یا کم حوصلگی هرگز فرصت نوشتن خاطرات این سفر پیش نیامد و این سفر هم مثل بسیاری سفرهای دیگر به خاطره سپرده شد

اما این بار به لطف قلم شیرین خانم سولماز اصل دینی اکثر این کشور‌ها بازدید شده و با دیدی موشکافانه و گیرا حال و هوای سفر و دیدنی‌‌هایش توصیف شده


تشکر بسیار از این بانوی گرامی‌ که خاطرات به یاد ماندنیشان را در این کلبه تقدیم علاقمندان میکند

امیدوارم شما عزیزان هم مثل من از سهیم شدن در این خاطرات لذت ببرید

فایل ها بصورت پی دی اف تقدیمتان میگردد

      https://www.dropbox.com/s/mk4i27jkao67296/safarnameh-majarestan-oslovakisolmaz-asle-dini2.pdf?dl=0    

۳ نظر در “سفرنامه مجارستان-بوداپست/اسلواکی-براتیسلاوا (سفر به کشورهای اروپای شرقی لهستان- مجارستان- اسلواکی- اتریش- چک) تابستان ۹۳ قسمت دوم”

  1. مرضیه شیخ ها نوشته است:

    با قلم جذاب بانو سولماز در قسمت اول این سفرنامه آشنا شدم.

    بعد از آن تمامی سفرنامه های نوشته شده توسط ایشان رو خوندم.
    علاقه زیادی که به خواندن سفرنامه دارم باعث شده که سفرنامه های بسیاری رو تا بحال مطالعه کردم.
    اما نوشته های ایشان بهترین سفرنامه هایی بوده که تا بحال مطالعه کردم چراکه نه تنها با خواندن آنها حضور در سفر را حس می کردم ، بلکه تمامی احساسات ایشان هم برای من تداعی می شد. احساساتی از قبیل حس رهایی هنگام دوچرخه سواری در بوداپست. مطمئنم که چنانچه روزی ایشان تصمیم بگیرند نویسنده شوند بی شک از تاثیرگذارترین نویسندگان زمان خود خواهند بود و صد البته بنده هم یکی از طرفداران پروپاقرصان. ضمن تشکر از این بانوی هنرمند، بی صبرانه منتظر قسمت بعدی این سفرنامه و همین طور سفرنامه های بعدی ایشان هستم.

    مرضیه شیخ ها

  2. سولماز نوشته است:

    سرکار خانم شیخ ها
    از اظهار لطف و علاقه تان بینهایت مسرورشدم و شرمنده محبتتان گشتم
    یک دنیا ممنون که مطالبم را با اشتیاق دنبال میکنید
    و نظرات ارزشمندتان را ابراز میفرمایید
    شاید شما تنها خواننده ی این سفرنامه باشید اما متنی که برایم گذاشتید
    انچنان محبت امیز و دلگرم کننده بود که احساس کردم صد نفر ان را خوانده اند
    امیدوارم همیشه شاد باشید و شادی بخش قلبها
    سولماز

  3. پونه نوشته است:

    مثل همیشه سایتتون پویاست.
    موفق باشید.