سهراب خوش طینت

وبلاگ تخصصی گردشگری
آخرین نظرات
پیوندها

چشم تا باز کنم فرصت دیدار گذشت
همه ی طول سفر یک چمدان بستن بود
( قیصر امین پور)

ماندنی ترین خاطرات سفر زمانی دل نشین و جاودانه میشن که با شور و حال خاصی روایت بشن، نوشتن یک سفرنامه به خاطرات سفر جلای خاصی میده و طراوت همیشگی

ممنون از سفرنامه نویس همیشگی این کلبه خانم سولماز اصل دینی که باز هم سفری دیگر رو به لطف قلم دل نشینش جاودانه کرد

امیدوارم شما عزیزان هم مثل من از خوندن این سفرنامه لذت ببرید


سفرنامه لیسبون به قلم خانم سولماز اصل دینی- بهار 1394

https://www.dropbox.com/s/wen3gsrwb6dml18/Portugal.pdf?dl=0

نظرات  (۴)

زندگی با سفر آغاز شود / 
سفر از دل مادر به زمین ساز شود /
وقتی که از نیستی , چشمت به جهان باز شود /
سفر آغاز شود ... /
سولماز عزیز , قلم دلنشین و شیوایت چون همیشه مرغ خیالم را در تصور مناظر و خاطرات شیرین سفر به پرواز در آورد . در سطر سطر سفرنامه با واژه ها و توصیف رخدادها و مناظر سفر همراه گشتم و بویژه از آنچه در زمینه فرهنگ , نمادها , آداب و رسوم , غذاها و دسر تارت پرتغالی به رشته تحریر در آمده بود بسیار لذت بردم و آموختم .
 قلم توانمندت نشان از نگاهی عمیق و ظریف به جهان پیرامون دارد .
مشتاق خواندن سفرنامه های بعدی با قلم زیبایت هستم
مانا باشی و برقرار 🙏🙏🙏
مریم عزیز
خوشحالم که سفرنامه برایت مفید بوده و مورد توجهت قرار گرفته 
اتفاقاً از نظر من بهترین و با ارزشترین دستاورد هر سفر به غیر از خاطرات شیرین 
و ماندگار ، آشنایی با مردم کشورهای مختلف و آداب و رسوم و فرهنگ 
و حتی غذاها و نوشیدنی های مربوط به هر کشور است 

اگر عمری باقی بود و سفری دیگر ،حتماً سفرنامه های بعدی را هم خواهم نوشت 
برایت صمیمانه آرزوی سلامت و سعادت دارم 
شاد باشی 
سولماز 
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۷ سیما نعمتى
با سلام 
سولماز عزیز ممنون از درج خاطرات سفر . بسیار جالب بود مثل همیشه و همچنان منتظر سفرنامه هاى جدیدت هستم، شاد و سلامت باشید و همچنان مشتاق نوشتن🙏🏽
سیمای عزیز 
من هم از شما ممنونم به خاطر وقتی که برای خواندن مطالبم گذاشتید
سفر بسیار خوبی بود بود در کنار شما و دوستان و من دوس داشتم بخشی از خاطرات شیرینش را ثبت کنم 
شوق نوشتن در دلم آتشیست که فکر نمیکنم هرگز خاموش شود 
امیدوارم شانس سفر های دیگری را داشته باشم تا باز هم بنویسم 
برای شما هم آرزوی روزها و لحظه های زیبا دارم 
شادکام باشید 
سولماز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی