سهراب خوش طینت

وبلاگ تخصصی گردشگری
آخرین نظرات
پیوندها

سفرنامه گردنه های همیشه سبز: اسالم خلخال-حیران-آستارا به قلم دل نشین لیلا رجب زادگان

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲

من به پای موکب خورشید

یک‌ روز تا غروب سفر کردم

دنیا چه کوچک است!

وین راه شرق و غرب ، چه کوتاه!

تنها دو روز راه، میان زمین و ماه…( زنده یاد مشیری)

باز هم سفری و سفر نامه ای‌‌ دیگر
درود بر قلم  پر احساس تو لیلای عزیز، امیدوارم که همیشه در انعکاس خاطرات سفرها با همین شور و شوق کوشا باشی‌ ، تشکر بسیار بابت این هدیه به همه دوست داران این کلبه

(این سفرنامه بصورت فایل پی دی اف تقدیمتان میگردد)


https://www.dropbox.com/s/3hd8rcypu4mnzwb/rajabzade.pdf?dl=0


۱۰ نظر در “سفرنامه گردنه های همیشه سبز: اسالم خلخال-حیران-آستارا به قلم دل نشین لیلا رجب زادگان”

  1. Abdollahi نوشته است:

    سلام به روی ماه همه دوستان
    به خصوص لیلا جون!
    و البته عمو سهراب گل خودمون!

    باز هم از خوندن سفرنامت لذت بردم لیلا جون! یک ویژگی که سفرنامه های شما داره، عکس های فوق العاده با کیفیت و با احساس هستند که متن شیرین و دلنشین اون رو همراهی می کنن! خیلی خیلی سپاس!
    موضوع جالب دیگه ای که برام جذاب بود ، این بود که همین سفر رو از قلم دلنشین سولماز جون هم خونده بودم و ناخودآگاه حس کردم چقدر احساسات خوب مشترک در این سفر وجود داشته! تا باشد از این لحظات ناب باشد ارزانی شما!

    امیدوارم همیشه این کلبه باصفا ، گرم و صمیمی بمونه و ما هم از راه دور با هم در تماس باشیم.
    به دیگر دوستان گلم، سیما جون، مینای عزیز، الهه نازنین و بقیه عزیزانم سلام گرم خودم رو می فرستم!
    دوستون دارم!
    مریم

    درود

    ممنون از انعکاس دیدگاهت مریم جان

    خوش حالم که شما عزیزانم این کلبه رو متعلق به خودتون میدونید و اینقدر شیرین و خالصانه احساس‌های نابتان را در هوای این کلبه جاری می‌کنید

    از صمیم قلب دلتنگ تک تک شما خوبان هستم

    امیدم بهروزی شما و آرزوی خلق خاطراتی به یاد ماندنی تر با شما صمیمی‌ ها

    سهراب

  2. مینا نوشته است:

    سلام به همه دوستان گلم و سهراب عزیز
    این سفرنامه لیلا ی نازنین نیز به زیبایی سفرنامه قبلیشون با کلی احساسات ناب و دوست داشتنی

    بود . ضمن اینکه عکس های هنرمندانه گیرایی سفرنامه و حس خوب نویسنده را بیشتر نشون میداد

    ممنون لیلا جان همیشه همیشه شاد باشی.

    و……….
    سلام گرم من به مریم عزیز دوست خوبم یکی از هدیه های خوب سهراب عزیز و این کلبه همیشه سبز به من داشتن دوستان خوب به خصوص مریم مهربون و نازنین بوده سپاس برای بودن شما دوستان عزیزم و تشکر بسیار از سهراب جان برای پیوند این دوستیها
    امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید.

    درود

    مینا جان امیدوارم بزودی سفرنامه پر خاطره خودت را تقدیم دوستان و همرهان در این کلبه کنی‌

    پاینده باشی و همیشه در این کلبه

    سهراب

  3. سولماز نوشته است:

    دوست عزیزم، لیلا جان سلام
    از اینکه یک بار دیگه خاطره ی این سفر به یادماندنی روبرام زنده کردی ازت یه دنیا ممنونم
    عکسها و نوشته هات همه عالی بود
    امیدوارم همیشه موفق باشی و سلامت
    کاش باز هم فرصت سفر داشته باشیم و همسفر شدن با همدیگه
    فرصت گفتنها و شنیدنهاوتجدید خاطرات و دوستیها

    به امید دیدار
    سولماز

  4. سیما نعمتی نوشته است:

    سلام به همه ی دوستان

    بسیار سفرنامه ی زیبایی بود و احساس لطیف و نگاه لطیف تر لیلا ی عزیز باعث شد که من هم این سفر را به تصویر بکشم و در ذهن خود ببینم و همراه باشم . سولماز و لیلا در این سفر باهم آشنا شدند و من و مریم گلی هم در سفر تبریز ارومیه …

    این سایت و این سهراب باعث آشنایی های بهتری خواهد شد .

    اگر یکروز سهراب برنامه ی حتی یکروزه گردشگری بذارد و افراد سایت را خبر کند بسیار دلپذیر می شود که همه باهم از نزدیک آشنا شوند . خوب کم کم این کار دارد انجام می گیرد به همت سهراب … به امید داشتن روزهای طلایی و شاد برای همه ی دوستان . سرفراز باشید .

    سیما

    درود

    تشکر صمیمانه از تو سیما جان

    اینگونه تشویق دوستان و همراهان همیشگی این کلبه شوق بودن را دو چندان می‌کند

    هدف از گشودن در این کلبه از ابتدا همین دوستی‌‌های بیشتر و صمیمانه تر بود

    امیدوارم رفاقت ها همیشگی‌ و پایدار باشد و همیشه دلتنگی‌ من را بیاد بیاورید

    سبز باشید و جاودانه

    سهراب

  5. لیلا نوشته است:

    باسلام
    چرا سفرنامه لرستان لیلا رجب زادگان باز نمی شه؟

    درود

    با تشکر از تو دوست عزیز بابت پیگیری و توجه به مطالب سایت

    مشکل فنی‌ در باز کردن مطالب پیش آمده بود که امیدوارم این نقص برطرف شده باشد

    به امید دیدگاه‌های بیشتر شما عزیزانم

    سهراب

  6. لیلا نوشته است:

    فرق است میان دوست داشتن و داشتن دوست

    دوست داشتن امریست لحظه ای و اما داشتن دوست

    استمرار لحظه های دوست داشتن

    سولماز پر مهرم

    درود

    خوشحالم که با خواندن سفرنامه خاطراتمان برایت تداعی شد ، سفری که موجبات آشنائی و

    لحظات بسیار بسیار شاد و بیادماندنی را برایمان فراهم نمود .

    امیدوارم به زودی و کنار هم در سفری خاطره انگیز ، دوباره خوشیهای فراموش نشدنی را تجربه

    کنیم .

    شاداب و سبز باشی مهربانم

  7. لیلا نوشته است:

    درود بر شما همراه با احساسم

    بابت زمانی که صرف خواندن سفرنامه کردی ، سپاسگذارم .

    مینای مهربانم
    دیدگاه پر محبت شما پشتوانه و دلگرمی من است ، به امید همسفر شدن با

    شما دوست نازنینم .

    بهترینها را برایت آرزو می کنم .

  8. میترا سیری نوشته است:

    سلام لیلا جون
    سفر نامه بسیار زیبا و دلنشینت و پر از دیدنیهای قشنگ که عکسهای حرفه ای انداختی واقعا زیبا به تصویر کشیدی و همان منطقه را باعکس توضیح دادی خیلی لذت بردم .. مخصوصا عکس ببعی ها و اون روستای قشنگ و باصفا … منو بردی به سالهای دور وسفر به جنگل گیسوم و تونلی سرسبز از دل جنگل وااای که چقدر زیبا و آرامبخش .. دریاچه هتل با پرندگان خوشگل و گردنه حیران با زیبایی بی نظیرش و بازارچه مرزی …بقدری زیبا نوشتی که من خودم را در آن حال و هوا احساس کردم
    خاطره خوش سفر را برایم زنده کردی
    امیدوارم در سفر بعد بتونم همسفر شما باشم و تو دوست گل را از نزدیک ببینم …….سفر با تور که لیدر سهراب باشه خیلی خوش میگذره و خاطره خوبی بجا میزاره .. هم خوشرو ،با شخصیت و هم شاداب، برای همه ما مانند برادر ی مهربون هست براش موفقیت و سعادت وتندرستی آرزو دارم …. ….
    لیلا جون سلامتی و شادابی و لبی همیشه خندان برات آرزو دارم ..

  9. لیلا نوشته است:

    بانوی خوبم سیمان جان

    درود

    از شما بابت خواندن سفرنامه و دیدگاه سبزتان بی نهایت سپاسگذارم .

    با طراوتم در مورد سهراب دوست با ذوق و مهربانمان با شما هم عقیده ام ،محبت ایشون باعث

    به وجود آمدن چنین دوستیهای زیبائی شده ،نسبت به همه شما خوبان حس قشنگی دارم ،

    دوستون دارم و امیدوارم به زودی در کنارتان سفری به یاد ماندنی را تجربه کنم .

    شاداب و سلامت باشید
    لیلا

  10. لیلا نوشته است:

    مریم جان

    دوست زلال و پر عاطفه ام درود

    نگاه شما نسبت به عکسها و نوشته هایم از این بهشت افسونگر نشان دهنده ی موفقیت در

    بیان احساسم است ،خیلی ممنونم .

    خوشحالم از این حس مشترک .

    همیشه ایام شاد و پیروز باشی نازنینم
    لیلا