سهراب خوش طینت

وبلاگ تخصصی گردشگری
آخرین نظرات
پیوندها

سفرنامه سنت پترزبورگ-تالین: قسمت سوم (کروز کشورهای اسکاندیناوی) تابستان ۹۲ به قلم موشکافانه سولماز اصل دینی

یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲

قلم به دست گرفتن و خاطرات سفر را جاری کردن همتی والا می طلبد ، حافظه ای بسیار خوب می‌خواهد و دیدگاهی‌ در خور تامل

امیدوارم ناب نوشته‌های سولماز شما رو با خودش در لحظه لحظه‌های این سفر به یادموندنی همسفر کنه و خودتون رو همراه ببینید و مشتاق لحظه‌های بعدی این سفر

درود بر قلم دل نشین سولماز که چنین خاطراتی رو برای من و اهل خوب این کلبه به ارمغان میا‌‌ره

لطفا این سفرنامه را به صورت فایل پی‌ دی اف در ادامه دانلود کنید:

سفرنامه سنت پترزبورگ قسمت سوم به قلم شیرین سولماز اصل دینی تابستان ۹۲ (فایل پی دی اف)

https://www.dropbox.com/s/eltwbw6cm00c690/7thday.pdf?dl=0

۵ نظر در “سفرنامه سنت پترزبورگ-تالین: قسمت سوم (کروز کشورهای اسکاندیناوی) تابستان ۹۲ به قلم موشکافانه سولماز اصل دینی”

  1. سیمانعمتی نوشته است:

    سلام وقت بخیر
    بسیاربسیار بسیار و باز هم بسیار لذت بردم .
    مشتاق هستم تا ادامه ى سفر را بخوانم و مشتاقتر ار همیشه منتظرم تاسفر با یک کشتى اینچنینى را تجربه کنم . ممنون از سهیم کردن ما در خاطراتت سولماز عزیز
    سیما

  2. سولماز نوشته است:

    سلام سیما جان
    من هم بسیار بسیار تشکر میکنم از شما به خاطر اینهمه پیگیری و علاقه تان
    اظهار لطف و محبت شما خستگی من رو بدر کرد
    از صمیم قلب براتون یه سفر دریایی پرخاطره و شیرین آرزو میکنم
    همیشه شاد باشید و در سفر
    سولماز

  3. Abdollahi نوشته است:

    سولماز جون سلام

    دوستان عزیزم سلام

    سفرنامه مثل همیشه جذابت رو خوندم، سفر با کشتی باید خیلی هیجان آور و دلنشین باشه. ازت ممنونم که ما رو در لحظات شادت سهیم کردی. راستش من همیشه از کسانی که دیگران رو در شادیشون شریک می کنند سپاسگزار هستم و خیلی دوستشون دارم. چون معمولا بیشتر آدم ها غصه هاشون رو با بقیه سهیم می شن و شادیهاشون فقط مال خودشونه. پس سولماز عزیز و دوست داشتنی، ممنونم که ما رو در این شادیها و سفرهای خاطره انگیزت شریک می کنی.
    من خیلی دلم می خواد یک برنامه باله رو از نزدیک ببینم. بی اندازه به باله علاقه دارم. امیدوارم که برای هر کس که دوست داره ، پیش بیاد.

    باز هم سپاس به خاطر زمانی که گذاشتی برای سفرنامه زیبات و همینطور از سهراب جون هم بابت اینکه اون رو برای ما انعکاس داده خیلی خیلی تشکر می کنم.

    می بوسمتون
    مریم

  4. سولماز نوشته است:

    سلام مریم جان
    ازاظهارنظرصمیمانه و مهربانانه ات یه دنیا تشکرمیکنم
    امیدوارم روزهای خوبی پرازشادی در پیش رو داشته باشی
    موفق و سلامت باشی
    سولماز

  5. لیلا نوشته است:

    درود دوست پر خاطره ام

    همانند سفرنامه های گذشته اینبار هم با احساس و زیبا نوشتی ،عکسها عالی بودن (آسمان و ابرهای سفید ،دریای آرام و صبور

    و …) مشتاقم چنین سفری را تجربه کنم .

    دوستم بابت نگارش این سفر نامه خیلی ممنون ،سلامت و شاد باشی .